Är du en delfin egentligen?

Hej du!

Vi vill bara tipsa om vår webbplats www.svedimf.3w.se.
Vi är förbundet för den, som känner sig som en delfin i en människokropp.
Känner du någon som känner så, så meddela gärna att vi finns.Ha det så bra!

Vänlig hälsning,
Svenska delfin-i-människokropp-förbundet
www.svedimf.3w.se

Det här mailet fick jag för en stund sedan. Mycket som är spännande med det mailet. Några frågor man ställer sig är: Är detta ett skämt? (javisst finns det människor till allt..Men..? Jaja jag dömmer inte, jag bara undrar!) Hur fick de tag i min mailadress, hur kunde de veta min läggning:P, hur beter man sig om man är en delfin i en människokropp- klär man ut sig i delfinkläder och utstöter klickljud då ingen ser? Frågorna blev många såhär på morgonkvisten.
Det lite roliga är att mailet inte riktar sig till mig, utan till någon jag känner, då de ju ber Mig att tipsa Någon jag känner... Haha, ja det livade upp min morgon.
Förmodligen är det fejk, då det låter rätt otroligt, samt om man kollar in sidan så kan jag inte direkt prata mig varm om att den verkar vidare seriös.Det verkar ju som nån tänkt igenom det hela,men nääääe.Men ändå! Det var skoj, och underligt att de mailade överhuvudtaget.
Förövrigt misstänker jag att en kompis möjligtvis kanske skickat detta, kan det stämma?;)
image52


Igår hade jag en hysterisk dag. Först ringde de om sommarjobbsintervju, sedan promenerade jag till skolan, valde kurser inför sista terminen, därefter hem en snabbis, dra med brorsan ner på stan, träffa Freja på stan, hem och få beskedet att man på inga villkor inte får vara i Kalmar imorgon och titta på Adams pjäs.
Efter lite övervägning och övertalande så gick jag med på att åka.
Bye bye pengar, det var roligt att lära känna er...rest in peace..
Därefter satt jag och en kompis och diskuterade eventuella möjligheter att åka till Vietnam om ett år, och göra lite roliga saker. Sedan höll lägenheten på att börja brinna, då tyckte jag att det var dags att sova.

Så 12.35 går tåget till Kalmar, gillar inte tanken på att sitta sysslolös, helt fast på ett tåg i fyra timmar, mittemot en tjock farbror som ser äcklig ut. Jag får tänka på delfiner helt enkelt för att få tiden att gå.

Ha en underbar helg.

Kommentarer
Postat av: Sandra

1.http://www.kalmar.se/t/page.aspx?id=30338
2.Musik, bok och ngt att tugga på
3.Pondera livskvalitén på de som är delfiner i en människas kropp. Har de inte kommit ur vattnet än? Skäms de? osv.

2008-03-14 @ 11:31:16
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: sara

hahahahaha, du, jag har också fått ett sånt mail, från svedimf! Helt sjukt! :P

2008-03-21 @ 22:21:02
URL: http://tidenfaller.blogg.se
Postat av: alvh

Hahah ja visst är det superunderligt:D

2008-03-22 @ 03:28:34
URL: http://alvh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0