All I have to do is dream...

Idag vaknade jag halv elva om jag inte missminner mig. Vaknade långt tidigare, men jag höll på att drömma en sån där dröm man gärna inte vill vakna ur, utan få reda på fortsättningen, så jag tvingade mig själv att fortsätta drömma, och det fungerade faktiskt! Så jag fick reda på hur den slutade, konstig, men mysig dröm...

Sedan flög dagen iväg, långpromenad, matlagning och plugg.
Samt vänta på att någon ska ringa från åtminstone ett av alla 18 jobb jag sökt! Men så blev det inte idag iallafall, hoppet kvarstår.

Nu ska jag plugga en timme, sedan handla. Detta evinnerliga handlande!

Inget bättre för mig så här är de senaste bilderna på mig.
image50
Och även en closeup...image51
Det där med att le på bild tillhör inte en av mina starkare sidor;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vem behöver le med en sån nuna? :-D

2008-03-13 @ 11:42:07
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: Martin

Gillade dom 2 bilderna :)

2008-03-22 @ 03:39:46
Postat av: Alvh

Tack:D

2008-03-22 @ 09:07:39
URL: http://alvh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0