Hon skriver! Otroligt!

Nu är det på gång! Idag bokade jag boende i Barcelona och häromdagen fixade Adam till Madrid. Så nu är allt sådan klart. Biljetter, pass och boende, klart!

Såhär kommer resan se ut: Söndag supertidigt på morgonen( 17:e) flyger vi från Skavsta till Barcelona (Girona), sedan tar vi oss till någon tågstation i Barcelona, hitta rätt tåg, som går klockan 15. Sedan åker vi tåg resten av dagen till Madrid, där vi ska bo på Gay hostel, Puerta del sol... Hahaha! Det var Adam som bokade, så han får stå för det också. På bilderna på hemsidan till vandarhemmet/hotellet så är det några, förmodligen gaykillar i fula badfillsingar som står och spänner sig. Iiiuuuh! Men vi har eget rum och egen toa, haha!
Där ska vi sova i tre dagar, sedan på onsdagkväll, natten till torsdag åker vi nattåg till Barcelona igen, denna gången lite billigare, plus att vi slipper en hotellkostnad den natten! Jodå, vi kan vara ekonomiska om vi vill.
I barcelona sover vi tre nätter och sen åker vi hem, förhoppningsvis mycket klokare och erfarnare än när vi åkte..Eller nåt.

Nu måste jag snart ner till Fräcka Fröken, för jag tror jag tappat mitt handsfree till mobilen där, det var iallafall där jag sist använde det, och jag får panik utan. Kan varken lyssna på radio eller mp3:n. Fuck.

Idag gjorde jag och Vivi en pinsam sak...Vi körde Eurytmi! Hon behövde plugga upp det, men kunde inte eurytmialfabetet så vi stod där och viftade med armarna och läste dikter, det var rätt skoj ändå.. -Nej Vivi, inte sådär..Gör V!!! V- som i VVVVVVååågor!Såja!Och sen N-Som i Nudda...Haha! Ingen som inte är  Waldorfare som fattar detta. Sedan kom Maria också och hjälpte till...

Inget mer att säga, verkar bli typ uppdatering en gång i veckan, men jag LOVAR, det ska bli oftare, det är skoj att skriva, och skoj att några läser, även fast jag inte har någon aning om vem, förutom Sandra:D

Godnattpuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

John läser ju oxå. Han hade till o med kommenterat på ngt inlägg längre ner.

Verklgien skoj hotell ni har i Madrid! Pride all over girlie!!!

Ikväll blir det film o hosta o imorgon blir det mat o hosta. Wii sikken helg

2008-02-08 @ 11:24:24
Postat av: Alvh

Hehe sat. Man vet ju iknte riktigt det där med uika besökare, kan ju vara så att nån tittar då och då också, så kankse är det fler än man tror som kollar:D

Snor och host på dig:D

2008-02-08 @ 16:49:02
URL: http://alvh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0