Något tar form.

Det skriker i varje del av min kropp, mitt hjärta slår snabbare och längtan är nåt enorm. Efter något annat, något nytt. Som jag började antyda i förra inlägget så längtar jag efter att dra iväg, klara mig på EGEN hand, lära ,leva och knyta nya band.

Jag tror dessa tankar är början till någonting så småningom, men jag tar denna tiden nu jag har kvar i den här stan till att lista ut vad jag ska göra och hur jag ska göra det. Jag ser detta som en nödvändighet, innan jag börjar det vuxna livet. Det är så många av mina vännner som gjort det och gör det, och många har växt så enormt utav det. Att våga ta det där steget även om vägen framför är alldeles suddig, och skrämmande.

Jag har alltid velat, mun nu tänker jag på det Varje dag. Det är dags nu.

Hoppas ni som läser haft en bra helg, min har vart okej, nu ska jag P L U G G A.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du är på väg :) hoppas bara du stannar till hos mig så vi kan spela lite :)
skulle inte va fel o lämna denna stad för att se världen lite. Behöver du nån som följer med dig så ställer jag upp. Finns alltid till hands gumman :) kramar

2008-04-13 @ 17:50:51
Postat av: Erik

Go for it! Kan säga att jag hittils inte ångrat mig en sekund! Har varit på egen hand i fyra dar nu, men jäklar vad man lär sig om sig själv, och det fort!

Men du, en sak gäller när du smiter: Skicka flyttkort! Får jag itne veta vart du tar hus blir jag liten och kinkig. ;)

kram

2008-04-13 @ 19:18:35
URL: http://ersken.blogg.se
Postat av: Sandra

Så du menar att du har tänkt o dumpa mig o dra också? *jisses*

2008-04-13 @ 21:12:51
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: Brauns

Min lägenhet står förmodligen tom merparten av sommaren - kanske något om du vill testa att komma bort lite? =)

2008-04-13 @ 23:23:16
Postat av: Alvh

Bra ide Brauns... Det ska jag verkligen ta och tänka igenom jag har ju iallafall dem ledig veckor...*hmmm*:D

2008-04-14 @ 11:44:12
URL: http://alvh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0