MSN och irritation.

Ibland blir jag så trött på människor så jag vill dunka huvudet i väggen. Visst människor kan vara underbara, men också så jävla irriterande rent ut sagt.
Jag pratar om dessa som skriver till en på msn- Hej. Och sen när man svarar skriver de inget tillbaks. Nästa dag skriver de- Hej, återigen. Utan svar. Oj, MSN-idioter skulle jag kunna skriva hela natten om. Var får man allt slödder ifrån?
Eller dessa som man pratat med några gånger, och varenda jävla gång frågar vem man är. Eller varför inte de som undrar hur Jag kom på Deras lista, ja inte FAN har jag lagt till er, det är då jävligt säkert.
Dags att rensa tror jag. Eller om man sätter sin status som "Upptagen" för man kanske har En person man vill prata med, men som skriver ändå massor, utan att ursäkta sig. Alla mina nära vänner, och de jag tycker om får såklart skriva närsom, men de jag knappt känner?

Vidare AVSKYR jag de idioterna som lägger till en, från någon glömd sajt någonstans, och frågar om man vill visa sig i cam, då svarar man att: Nej, jag har ingen cam. Vet ni vad som händer då, kära vänner? JO, man blir blockerad och borttagen från deras lista,, för vill man inte visa lite tuttar, då är man ju inte värd att prata med. Jag är förvisso glad att de själva tar bort mig, men ändå.

Japp det är synd om mig som har priviligiet att ha en dator och MSN. Det var dit jag ville komma...

Dags att rensa MSN-listan. Är jag inte online något mer, synd för dig;)

Kommentarer
Postat av: Brauns

Missade att säga god natt, gör det nu i efterhand; God natt! Sov gott!

2008-04-16 @ 23:51:13
Postat av: Erik

Haha! Hysteriskt roligt inlägg att läsa såhär på morgonkvisten. Älska smaken av bitterhet när jag vaknar! ^^ Men du har helt rätt, gränsen på idioter där ute verkar ännu inte vara nådd, det är säkert.

Hoppas du sover gott nu, och att jag är kvar på listan! ;) Tjo!

2008-04-17 @ 02:30:46
URL: http://ersken.blogg.se
Postat av: Alvh

Det var snällt av dig John, så nu hälsar jag dig med Godmorgon istället;)

Erik:
Haha, jag vet, sjukt eller hur, har i killar samma problem med tjejer som lägger till?;P
DU är kvar på listan jag lovar;) men börjar du snuska dig så ryker du haha

2008-04-17 @ 11:47:44
URL: http://alvh.blogg.se
Postat av: Alva

Jag håller med till 100%! Så sjukt irriterande det kan vara med msn ibland.. =)

Hoppas allt är bra med dig Anna.

Kramar/Alva

2008-04-17 @ 18:23:43
URL: http://pummis.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

Amen ärligt talat, är det mycket begärt? Visa rattarna i camen? Det gör jag varje dag, annars hade jag ju inte haft några vänner.

2008-04-21 @ 22:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0