Summertime.

Idag vaknade jag 7.40. Så drog jag fram klockan en timme. 8.40... Vafan? Det är ju tidigt ändå! utan massa sommartid och tjaffs...
 
Men jag kom upp (efter att ha slappat typ 1,5h) i bra tid så jag tog en promenad i solen upp till farsan där också brorsan huserade dagen till ära, därefter mobbade jag dem ett par timmar och promenixade hemåt igen och lagade årets godaste mat. Kesobiffar, stekt potatis, pepparsås, lingoinsylt och grekisk sallad. Det var fan inte dåligt för en som snarare föddes med sleven i röven än med den i handen.... Ehh... Eller nåt :P

På tisdag åker jag till Hälsingland, det ska bli härligt med miljöombytet och det var längesen jag träffade L, så det ska bli jäkla härligt. Jag har köpt en baginbox rödvin så vi ska nog kunna roa oss i de Norrländska skogarna.
 
Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0