Springtime.

Jag har suttit och läst igenom min blogg frånbörjan till slut, i princip. Fy fasen vad jag har garvat. Fy fan vad rolig jag är! Haha... Eller ja, jag tycker iallafall att det är roligt att skriva. SÅ nu skriver jag igen. Så att iallafall jag kan läsa alla briljanta saker denna fantastiska hjärna producerar fram.
 
Jag sitter här och äter en sojakorvstroganoff jag svängde ihop häromdagen. En söndag för några veckor sedan sade det "PANG* eller nåt i min skalle och jag har sedan dess inte kunnat äta kött. Konsumtion skrämmer mig och varför ska jag ha rätten att äta vad jag vill, förstöra miljön hursomhelst osv när så många svälter i välrden ?

Det mina vänner är tunga tankar. Så jag äter lite vegetarsikt här nu för att spara iallfall några djurliv föhoppningsvis!

Jag har blivit så jävla pepp på att plugga på universitetet! Jag var med en SSK-student häromdagen på Campus o blev runtvisad och fick till och med tappa honom på lite bld, haha! Jag kommer rocka som sjuksköterska! Om jag kommer in...
 
Ciao!
 
 
Jaha detta skrev jag häromdagen! Men tjoff så försvann det! Så nu skriver jag litegrann igen här, fyller på liksom! Som värsta påskägget!
Man måste nära detta leende med choklad.


Jag hoppas jag får ett välfyllt chokladägg. För det är jag värd... Vem ger mig det ? Det vore ju trevligt att få ett utan att hota...
 
Tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0