Kolesterol.

Långfredagen. Den är ungefär lika lång som Gråbergs sång. Låååång. Ni som gått i skolan med mig fattar den oändliga långheten i den sången. Jag har städat och lagat världens fetaste potatisgratäng i dubbel bemärkelse. Mamma hade nämligen köpt vispgrädde att hälla i den... Mina redan förmodligen kolestrolmättade ådror gråter hysteriskt. Men jag tystade dem med några chokladägg! Snäll som man är...
 
Tänkte förut på att när jag skrev här förr så gjorde jag det av samma anledning jag uppdaterar min status på FB nu för tiden. Det var så man gjorde sig hörd och ihågkommen bland en trogen läsarskala på cirka 5 vänner som läste här. Det är enklare att uppdatera saker på FB, men så jäkla mycket krångligare att leta upp gammalt material, för det är så mycket skit i vägen. Det här är så mycket bättre! Det är bara MITT!
 
Glad påsk på er! Ni som fortfarande firar eländet... ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0