Mål.

Jaghar vart dålig på att skriva. Rentav ointressrad. Egentligen inte ointresserad av att utrycka mig och sprida mitt ord, snarare ointresserad av att ta itu med saker.
 
Men jag gör ett nytt försök och se var det landar. kanske enbart i detta inllägg. Kanske i många flera.
 
Jag gick igenom bloggen förut, från start och lite blandade inlägg hit och dit, det var himla skoj att läsa alla mina tankar om vad jag drömde om, hoppades på och funderingar om hur livet skulle bli. Det blev ju som jag ville! Jag fick göra det jag drömde om.
Nu sitter jag i Norrköping och läser upp betyg, och strävar åter efter det jag drömmer om. men på en ny dimension denna gång!
 
Mitt sikte är inställt på universitet/högskola!
 
 
 
Jag utvecklas varje dag. förra veckan fick jag förtroendet att sitta i klassrådet, och som ordförande dessutom. Något jag aldrig trodde jag skulle våga ställa upp på. Hålla i ett möta, se till att alla får ordet, strukturera upp ett möta och se till att vi tar beslut. jag kan inte sånt, har adlrig vågat. men tillfället bjöd in mig och jag tog det. jag såg utmaningen och antog den. Jag tror jag kommer få så mycket mer självförtroende när den här perioden är över.
 
idag kom morsan in med ett glas rött som jag avnjutit till läxorna. hej insoiration! var nästan för trevligt haha! Men tur jag har min pepsi max i veckorna!

Vi hörs. Adjökens!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0