Våren är här...?

Våren är här och det är... iskallt! Men det är ändå vår och underbart! Men frågar ni gnäll-klubben på FB så får ni nog inga positiva tillrop när ni nämner våren. Men det är ju ljust för i helvete! Och iallafall mina vårkänslor spirar.... kanske inte varje dag, men i skrivande stund iallafall...

Pinsamt nog hittade jag just en adventsljusstake i mitt fönster och vrålsjöng "Stilla natt" här i min ensamhet... men det är en parentes....
 
Påsklovet var underbart. Lugn och ro, och sedan åkte jag till L en sväng och bara njöt av naturen och det enkla livet på landet. Det finns ett sånt ur- lugn där, som jag inte upplevt någon annanstans. Tiden står still och inga problem existerar. Det var underbart och jag längtar nästan redan till nästa tur dit.
 
En helt osminkad bild på mig från jobbet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0