Gnäll...

Vilken tråkig kväll det blev.. Alla bangar och jag ville ha världens superavslutning på min semester. jag antar jag är gnällig och bortskämd. Men om alla bara sagt innan att de inte velat så hade jag kunnat få vara på fest i åby, med alla gamla vänner och med världens finaste Jenna. :(

men vadfan. vad gör det egentligen ? medan jag sitter här och gnäller över en utebliven festkväll, så kämpar en av de bästa människorna jag vet emot en obotlig sjukdom. livet är så jävla orättvist och jag borde ta mig fan nästan se det som ett privilegium att kunna vara så pass frisk att sitta här och orka tycka synd om mig själv.

Snälla, jag pallar inte mer. Kom, bara kom och håll om mig och lova mig guld och gröna skogar. jag orkar inte på egen hand, jag gör inte det. på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0