Skaune.

Hajj på eeuurr! Jau arrrr trött som ajn leden rullebör... haha that made no sense at all, men man måste ju öva på skånskan när man är härnere. INTE kul att bli igenkänd som östgöte...!

Jobbet verkar jättespännande och folket jag varit med är supertrevliga, men komplett galna hela bunten. Och så jävla grova i munnen så jag går runt i ständig chock haha. Men kul är det.

Känner mig ensam, tryggheten är borta och vetskapen att jag ej ännu har något permanent boende gör mig nervös. som tur är har jag så jävla mycket att göra på dagarna så jag hinner nätt och jämt tänka. Inte ens kvällarna är jobbiga för jag stuper i säng. Dock saknar jag att komma hem och berätta om min dag och jag är mer sugen på att träffa någon än på jävligt länge. Ska hitta mig en fin skåning tror jag;) En redig påg!

Jag vet dock inte hur jag ska lära mig hitta i hela Lund, vårt område är verkligen belagt över precis hela lunds kommun och jag har knappt varit här tidigare. Blir jävligt intressant när jag sätter mig på cykeln eller i bilen på tisdag och har tio brukare att hitta rätt adress till... HAHA, good luck.

Nu är jag så trött så jag funderar på att lämna datorn, sätta mig och läsa och ladda telefonen och sedan sova gott hela jävla natten för imorrn är jag ledig! Då blir det Malmö och bio som väntar. Gunatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart att de inte fattar. Du är ju utanför landets gränser ju. :-P



Du kommer hitta jättebra om ett litet tag bara o sen skratta åt hur svårt du hade att hitta när du flyttade ner. :-D



kram

2010-03-14 @ 08:57:47
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: kitty ♥

hahaha , håll dig till malmöitiskan , dne är lite mer ... vårdad ? hahah :D

2010-03-27 @ 22:31:28
URL: http://kittyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0