Nervositet!

Alltså vafan, jag var ju kolugn nyss. Allt ordnar sig. Klart det gör. Bostad verkar finnas. Men jag har tröttnat på alla ensamstående invandrarkillar som "jetejerna" vill dela sin 2a eller trea med mig. Haha! Men det löser sig! Dock hade jag bokat en biljett till Kent-konserten i Malmö helgen om två veckor, men jag jobbar då! Jävla skit! Det är jag mest ilsken på just nu faktiskt.

Allt löser sig... Allt löser sig.. Allt löser sig....!!!!
Säger vi:)

Varför har jag låten till Bo- Ko på huvudet? Varför är en kossa en han?

Skål!

Kommentarer
Postat av: John

Ja, det ordnar sig. Du och jag kommer att kunna minnas tillbaka på inlägg som dessa och skratta gott när du väl är nere i Skåne. Kort och gott, jag vet hur omtumlande det är att flytta ner till Skåne utan fast bostad - och det löser sig alltid :) (Dessutom står vår dörr öppen närhelst du behöver.) Kram

2010-03-06 @ 23:03:45
URL: http://www.studentbok.nu/blog
Postat av: Alvh.

Hej John och tack:) Det känns skönt att höra att även om man har tagit sig vatten över huvudet så har man så fina vänner som gärna ställer upp, det betyder jättemycket:)



Ser framemot att kunna skratta åt detta.. hehe

2010-03-07 @ 07:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0