2night.

Jag känner för att göra nåt galet ikväll, oväntat, dumt eller bara jävligt härligt. Nånting. Jag blir tokig , jag måste få nåt annat att fokusera på än just dig. Fast varför jag fortfarande gör det är jävligt konstigt. Or is it? Det är inte så att tankarna enbart hamnar där, men ofta, på tok för ofta.
Struntsamma, who cares anyway.

Ikväll ska jag supa och dansa mig svettig och lycklig på dansgolvet♥

Allt gör mindre ont sen
Inget är värre än första gången
Tror du på det där själv
att hjärtat lär sig av erfarenheter?
Du läste om mig i tidningen
då ville du vrida tillbaks tiden
Du fick kaffet och bekräftelsen
Försvann igen.





























♥♥♥






Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som ett slöseri med kaffe det! :-D

2010-01-23 @ 16:02:34
URL: http://sandraiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0