Kämpar på.

I believe my heart should be chained inside
Leaving it to you would be like suicide
Still I wanna get on to you´re thousand turning rivers
Otroligt mycket på jobbet just nu, jag hoppas det lugnar sig. Jag förstår vad alla mina kollegor pratade om när jag var ny och inte såg verksamheten på samma sätt. Nu är det för mycket. Igår var tre sjuka och vi fick bara en som ersatte. Jobba röven av sig? Jomenvisst sörrö! Övertid? jajjemen!

Idag, min enda lediga dag på länge ska jag tvätta , tjohooo!

Trots helgjobb så var föregående helg jättefin på alla sätt. Så man får väl vara nöjd ändå:)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis på födelsedagen gumman!



Kram

2010-05-01 @ 13:34:03
URL: http://sandraiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0