Sensation.

Jobbet har tagit över mitt liv, och därför finns inte så mycket intressant att skriva om...

Dock ett litet meddelande inför helgen som kommer... Ni som är inbjudna till festen i Simonstorp MÅSTE komma, annars jäklar....;)

Nejdå men hör av er! Vore skoj, och det brukar ju bli mys därute:)

Annars har det väl hänt lite grejer och livet har fått sina vändningar, men mest positivt. Just ikväll blev jag lite besviken på en grej, och känner mig rätt så ensam och eländig. Men imorgon är jag iallafall ledig äntligen, och då tänkte jag spendera hela dagen i sängen.. skönast så:)

Well det var en liten tråkblogg från mig, men ni som kikar in nu och då kanske blir lite glada iallafall..

Kommentarer
Postat av: Anders

Hur går det med dom utlovade bilderna från Sweden Rock då!!?? ;-)

2009-07-07 @ 13:56:23
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad jobbar du med? :)

2009-07-28 @ 17:09:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0