Goodmorning sunshine!

Här gör man sig till och vad får man för det! Nej just det... Inget såklart!

Går upp skittidigt tänker slappa lite med datorfrukost, skithelvetet hakar bara upp sig och jag misstänker starkt firefox som boven i dramat.

Därefter går jag och tränar( efter att råkat hugga mig själv i handen med en brödkniv- men det är en annan historia) och där ksa jag möta upp  Andrea, min arbetskonsulent från UR, men hon dök aldrig upp. Så jag svor och svettades o hade mig i nån timme. Rusa hem, åt en yougurt, cyklade ner på AF och lämnade intresseanmälan för sommarjobb. Får jag inget sommarjobb i år skjuter jag någon förövrigt.

Sedan har jag suttit dödsnervös och försökt ringa min gamla chef. Självklart är jag inte nervös för att prata med henne, men jag har en telefonskräck som inte är av denna värld! Ringer en gång.. inget svar... ringer två, tre, sju gånger, inget svar! Fy fan, nu är mitt psyke helst slut. Men så har jag gått o fått en utmaning på halsen så jag måste väl ut o gå ett långt jävla promenadhelvete oxå:P

Trots allt är jag ännu på rätt gott humör...:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sikket liv du har bruden. Låter helt brutalt. Spela på lotto o ta en långsemester till Thailand istället.

2009-02-11 @ 15:42:35
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Emma

Tagga ner vännen =)

2009-02-12 @ 00:00:20
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Misha

Säg till när du vet om du inte fått något sommarjobb så man kan se till att inte vara i närheten av dig då och riskera att bli skjuten!:P

2009-02-13 @ 11:38:58
Postat av: Anders

Hej! Jag har fått en utmaning på min blogg o vill gärna se vad som gömmer sig i ditt fotoalbum oxå, så gå in på min blogg o följ instruktionerna. Jah bless! / A

2009-02-20 @ 16:49:48
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0