Nu är julen slut här i vårt hus.

Jag har överlevt julen och här är årets julklapps skörd!

1 mycket söt rosa rattmuff!
1 liten ask hemlagade goda praliner
Garn +pärlor som mamma ska sticka handvärmare av
1 alladinask....
5 trisslotter utan vinst
200 kronor jag hittade i snön på vägen hem från jobbet julaftonskväll

Tjohej och tjoho!


Nej men om man ska sluta vara ironisk så har det varit en jätteskön jul i och med att jag inte firat då jag jobbat så var jag nere den 23e December o köpte en hel massa julklappar till mig själv.

På vissa plan var den här julen den här julen otroligt tung, men på andra plan ganska fridfull. Men det tunga väger över tyvärr. Fan!

Nu har jag ätit upp alla goda praliner ur alladinasken så nu ska jag samla ihop överblivande (mer än hälften) och lägga i en liten exklusiv skål o ge mamma.

Go' fortsättning!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart är bilen som ska gå ihop m den supersöta rosa rattmuffen då? :-D

2009-12-27 @ 21:19:20
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

Inte helt fel att hitta pengar ;)

2009-12-28 @ 20:10:45
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0