Nattlig surprise.

Det finns vänner och sen finns det VÄNNER. Jag ska ju jobba natt ikväll, därför jag är uppe hela natten nu. Runt klockan ett skrev John till mig och frågade om jag kunde komma ut en sväng utanför porten bara. Jaha tänkte jag, undrar vad som står på nu!? Och när jag kommer ner så är både John och Johanna där med en stor bit kladdkaka till mig att ha inatt när jag sitter uppe. Gissa vem som blev gladaste tjejen i stan då:D

Sånt där uppskattas så otroligt, totalt oväntade grejer! jag är fortfarande lika glad, för jag har sparat en bit till imorrn...:)Alla som känner mig vet också hur chokladberoende jag är så detta kom som ett skänk från ovan. Sicken lyx med expressleverans med kladdkaka mitt i natten=)

tack snälla fina ni. Nu jäklar ska vi hitta den där lägenheten, sen ska jag baka många kladdkakor att bjuda på i höst:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur gulligt som helst ju!! Verkar som de skulle bli toppenbra rumskamrater. (Speciellt om kladdkakan var god ;-P)



Mmmmm kladdkaka Nu blev jag också sugen. Hoppas det gick bra att jobba.



Kram

2009-08-24 @ 06:06:25
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Lejonel

Haha! Vilken tuuuuuuuur! Det händer ju aldrig mig! Inte för att jag jobbar natt, men kladdkaka är ju alltid gott... ;D

2009-08-24 @ 10:10:41
Postat av: Anonym

Haha ja det var det gulligaste på länge, och jag har fortfarande en liten bit jag ska äta innan jobbet kvar:D



2009-08-24 @ 17:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0