Bajs och heroiska insatser...

Jag är så jävla trött, alltså fysiskt trött, SÖMNIG! Men kan bero på jobbet, eller hormoner för all del. Eller för att jag har blivit totalt förslappad och både äter helt jävla galet illa och knappt rör på mig. Nån gång ska det bli ändring.

Igår somnade jag på kvällen en timme, såklart hade jag sedan svårt att somna i tid. Så jag roade mig med att kika på nåt program som handlade om hår, bajs, badankor och schampoo. Men det handlade om konsumtion. Egentligen, fast det lät inte lika skoj. Där lärde jag mig mycket matnyttigt. Typ att vi skiter cirka tre ton under en livstid, men att vi käkar typ tio ton... Inte konstigt att man väger uppemot åtminstone ett ton då...;)

Idag kände jag mig oövervinnlig på jobbet. Sköterskan kom ner och bad oss ta ett kapillärt HB- prov på en boende. Alla stod som frågetecken, förutom Super-Anna då såklart, som den hjälte hon är gladeligen tog sig an uppgiften utan instruktioner. Se vad lite praktik på sjukhuset kan göra!

Nu tror jag det var några dagar sedan jag duschade så jag skall försöka övertala mina ben att bära mig in i badrummet.

Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0