Sweden Rock Festival 2009!

Nu är biljetten bokad och klar så nu blir det festivalsommar!

Ska bli sjukt roligt.

Onsdag
- Uriah Heep, Sevendust, Blaze Bayley, Amon Amarth, The Chair, Hysterica

Torsdag - ZZ Top, Twisted Sister, Hammerfall, Candlemass, Flogging Molly, Over The Rainbow, The Tubes, Bullet, The Outlaws, Volbeat, Pain, Grand Magus, H.E.A.T.

Fredag - In Flames, Foreigner, Motörhead, UFO, Kamelot, Johnny Winter, Marillion, Lita Ford, Eric Sardinas, Jon Oliva's Pain, Thor, Deströyer 666, Crucified Barbara, Unleashed.

Lördag - Heaven & Hell, Journey, Dream Theater, Blackfoot, Riot, Forbidden, Electric Boys , Europe, Immortal, Soilwork, Tim "Ripper" Owens, Helstar, Kebnekajse.

Kommentarer
Postat av: Anders

Eeeeeeh, what!? Kebnekajse? Gamla proggarna? I övrigt kände jag bara igen några på torsdagen, det verkar helt enkelt va ont om baktakt på SRF. :-)

2009-04-11 @ 22:30:29
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det är en salig blandning..på torsdagen kände jag igen i princip alla, men onsdagen känenr jag inte igen nån, det är då man satsr på att dricka så mkt öl osm möjligt:D

2009-04-11 @ 23:54:43
URL: http://alvh.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag som trodde att jag var rätt allmän i musikstilen men jag måste nog konstatera att rock är nog inte min grej. Eller åtminstone inte den här slags rocken för jag känner bara igen något av namnen och det är ändå inget jag kan sätta ihop med hur dom skulle låta. :P



Det är väldigt sällan jag kommenterar såna bloggar men jag har nog gjort det nån gång så det kan säkert stämma att det är därifrån du har hittat mig. Jag är glad för det iaf. :)

2009-04-14 @ 19:08:34
URL: http://alterica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0