Your beauty is beyond compare...

Wow... jag är helt lycklig. Vilket mirakel. Jag träffade lilla Joline idag. Och Maria, min älskling såklart. Har aldrig sett Maria så fantastiskt vacker, trots enorm trötthet så strålade hon. Och Joline var hur extremt söt och liten som helst. Tant Anna fick självklart hålla henne en stund. Jag är lyrisk.

Självklart hade tant Anna gått in i sin roll och köpt en liten Nalle Puh- gosedjur.. Då jag vet att även Mamma Maria är förtjust i Nalle- Puh. Två flugor i en smäll med andra ord. utöver presenten till lillan köpte jag en stor bukett med rosor från mig, Adam och Rickard. En kopp till Maria som står "Världens bästa mamma" på och en till Simon som står "Världens bästa pappa" på.
Maria fyller ju dessutom år imorgon så till födelsedagspresent blev det ett silverhalssmycke i form av ett hjärta med vingar på... Tyckte det passade på något sätt.

Längtar redan till nästa gång jag får träffa dem♥

Joline är ett kvinnonamn som troligen kommer av det franska ordet joli, som betyder; vacker, söt, snygg. Den 1 januari 2008 fanns det i Sverige 558 kvinnor med förnamnet Joline. Av dessa har 447 namnet Joline som tilltalsnamn. Mest berömt är namnet förmodligen från en låt av Dolly Parton från 1973, där namnet dock stavas Jolene.

Passande;)

Kommentarer
Postat av: Anders

Det låter ju som helt perfekta presenter till hela familjen. :-)

2008-09-29 @ 09:26:05
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: bitte

hoppas du får en bra dag

2008-09-29 @ 12:50:48
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0