Blomkål.

Alla tycker jag varit knasig med mina sallader, omelettfrukostar och ickebefintliga pizzor, pasta eller bröd till maten. MEN det har givit ett resultat på minus 4 eller 5 kilo på tre veckor. Idag åt jag rätt normalt dock, Korv med mos.



Voilá! Hemmagjort mos med bratwurst till.

Men! Låt er inte luras! Detta mina vänner är inte ett vanligt mos, åh nej... Detta består inte av potatis, som man kanske kan tro. Moset har en mycket speciellt ingrediens...

Nämligen Brassica oleracea var. botrytis.. Vad kan det betyda måntro?


En sak till: Ni som kliar er i huvudet och tänker: Oh no! Senapen smiter ju, stackars stackars Alvh. Kan lugna er med att jag hann ikapp den. Ingen skada skedd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0