Nedbruten men lycklig.

Den här helgen som var var otroligt rolig, även om Lördagen var en riktig MördarLördag.

I Fredags satte sig jag och Aurora på Världens bar med ett glas rött och massor prat..

I Lördags åkte  jag och Ella till badhuset, min snart 11- åriga systerdotter, badade i lite mer än tre timmar, simmade, åkte vattenrutschkana, simmade i strömmen och badade i varmvattenbubbelpoolen. Jäkligt skoj hade vi. Sedan när jag var på hemväg ringde John och undrade om jag skulle med och spela badminton... What the heck tänkte jag och raceade hem och slängde i mig lite mat  som jag gröpte ur längst in i kylen, en halvtimme senare blev jag upphämtad och så åkte vi till Linköping och spelade i cirka 1,5 timme. Vi var två tjejer och två killar. Killarna spelade dock med fel hand så det belv jämnare, hehe... det blev rätt jämt och jävligt roligt. men HELVETE vad ont jag har i min stackars stackars lilla arm både igår och idag, kunde inte ens klämma kaviar ur tuben imorse, eller blanda kort igår... sedan på kvällen blev det endel alkohol och Hugo med Freja, askul det också.

I går, söndag ,åkte jag till Linköping för en myskväll med Cicci. Vi lagade en asgod middag, spelade kort, såg film, kollade på gamla bilder vi tog förra sommaren, det är stor censur på den mappen, så inget jag vågar visa här haha, de är för fula för att beskådas helt enkelt. Vi gav varandra ett varsitt nytt smeknamn, Cecilia heter numera Prins Tryffel (fråga inte) Och jag heter Tartyffel.

Det var min helg det! Hoppas du som läser också har haft det lika skoj!

Kommentarer
Postat av: Sandra

VB... det var tider det... ojoj

2008-10-13 @ 17:08:24
URL: http://sandraiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0