Röda faran slår till igen!

Idag kom jag farande på min (motor)cykel, i behaglig takt.
En sån där Ungdom stod i en busskur,han såg ut att prata med en person, men det roliga var att han var ensam där, trevligt såg han ut att ha det iallafall.

Well well, inte så mycket mer med det tänkte jag och skulle precis cykla förbi honom då han hoppar ut med ryggen mot mig, som om han lekte någon lek med den där låtsaspersonen, för han skrattade samtidigt.

Självklart kör jag då in i hans mjuka bakdel då bromssträckan var aningens mer än två centimeter, jag bumpade tillbaks lite och Ungdomen vänder sig snabbt om och skrattar lyckligt, HÖHÖHÖ, ojdå,HÖHÖHÖ... han såg så  jävla lycklig ut (tror jag, för han hade liksom frisyren åt fel håll, allt hår i ansiktet, ner över hakan och ned mot bröstet).

Anledningen att jag tror att det var åt ansiktet jag sade- "oj ursäkta!" var att det minsann glimmade en liten tandställning därinne.

Var det Mollgan han pratade med och var det isåfall Tonårs-alfons jag körde på med cykeln. trust med, de hade sina likheter!?

Varför såg han så extremt lycklig ut när jag kört in i honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0