Älskad och sedd.

Imorgon ska jag och min mamma gå på Ulf Lundell- konsert här i De Geer hallen i Norrköping. Det kommer bli underbart, underbart! Innan ska vi äta sushi och bubbligt vin (går det ihop?) och lyssna på Uffe- Musik hela dagen innan.


Hon kom farande in i mitt liv
som en varm vind en natt om våren
Hon var hemma igen efter flera år
Hon visa mej dom läkta såren

Hennes röst var gammal
hennes ögon unga
Hon snodde en blond lock runt sin tunga

Hon sa: Älskad och sedd
Gör dej beredd
jag vill bli älskad och sedd

Det var hon eller jag eller inget alls
så jag lät henne vinna
Jag var beredd att göra allt eller mer
för en sån kvinna

Jag lät min hunger vila
min törst likaså
Jag visste att det var vi två

Hon sa: Älskad och sedd
Gör dej beredd
Jag vill bli älskad och sedd

Hon kom från vintern och jag från hösten
Vi fick en sommar i Strömmarnas Stad
Sen sa hon: Du ser mej inte mer som den jag är
och din kärlek är bara en vacker fasad
Jag sa: Gå till Gud om du vill ha nån som älskar dej alltid
utan förbehåll, utan gränser
 
Vi är människor du och jag lika vilsna båda två
Vi skriker frihet och tar allt för guld som glänser
Hon försvann lika fort som hon kom med sitt skratt
 och sin värme en vacker vårnatt

Hon sa: Älskad och sedd
Gör dej beredd
Jag vill bli älskad och sedd

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alkohol går ihop med allt. =) Vitt vin o fisk ska ju fungera bra dessutom.;-P

2008-10-02 @ 20:54:41
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du... sushi står minsann ovanför o utanför o bredvid GI-läran. Den här helt liksom.. GI-vaddå typ

2008-10-02 @ 21:07:29
URL: http://sandraiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0