PHU!

Det händer egentligen massa skoj just nu. och det är väl därför jag inte skriver. (Förlåt alla som kommenterat som jag inte heller svarat på) Praktik och körkort. I lördags festade vi, Jag, Hanna, Damien, Alan och Jessy tror jag de hette. Förfest på Bollen (Sandra, jag saknade dig där!!!) och sedan drog vi vidare, jävligt trevligt och alltid skoj att träffa folk med annan nationalitet. Idag är jag död som vanligt då jag går upp 4.45 då jag kör morgonpass på praktiken.

Tänk om några veckor är jag färdigutbildad, samt förhoppningsvis även ägare av ett körkort. Samt arbetslös... Men det sista blundar vi för ett tag till;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fick Nkpg-abstinens som fan när jag såg bilderna från er fest. Till den milda grad att jag o Rickard nu pratar om att helt sonika köra upp en helg om än kanske bara för lite fika. :-D Men då måste vi ju pricka en dag när iaf du o Erik har tid att vara lite sociala...



Det heter inte arbetslös. Det heter arbetssökande eller möjligen att du är imellan arbeten. :-D

2008-11-12 @ 11:07:36
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Misha: 29-årig kille i 08:a-land..

Håller med Sandra; det heter "arbetssökande":P Men se det såhär: du får mycket tid över till att göra en massa saker tex träna, spela betapet, kolla på film o inte vara död efter en fest:P

2008-11-13 @ 18:20:19
URL: http://kanelbullen78.blogg.se/
Postat av: Petterman

Haha, vilken underbar dröm :) Där blev du allt ägd :)

2008-11-14 @ 11:47:05
URL: http://www.pettersandstrom.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0