Youghurtkaffe!

Satt på balkongen nyss med laxfile' och grekisk sallad. Så jävla gott är det. Mamma har hela frysen full med lax, så är någon sugen är det bara att svänga förbi. Det är sådär när någon butik har extrapriser en vecka, då äter hela den delen av stan just det som är billigt.

Sen tog jag kaffe, och hällde i lite youghurt... FAN! Jag trodde det ju var mjökpaketet jag tog, blev inte så mycket så jag hällde i lite mjölk också och blandade. Lite syrligt blev det, men drickbart...Jaja allt är relativt, äckligare kaffe har jag iallafall druckit. Jag orkade ju inte koka nytt kaffe...

Nästa hållplats: Studieenhet 3 omvårdnad.


Kommentarer
Postat av: Erik

Mm.... Yoghurtkaffe... Kanske nya innegrejen på Stureplan det snart?

Det var länge sedan man hörde nått ifrån dig, men jag antar att det betyder att allt är bra. :D Här nere är läget stabilt. Var ute en sväng med cheferna igår och åt middag på en väldigt pitoresk liten resturang... Eller resturang, det var mer en "road side" matutdelning, men gott var det och avgaserna från motorvägen fem meter bort fick man på köpet!

Nu ska jag ta och leta reda på en kopp svart och dricka mig vaken. Hoppas dagen blir bra!
kram

2008-05-09 @ 04:53:28
Postat av: Brauns

Ja, yoghurtkaffe kanske är nya innegrejen innan du vet ordet av.

2008-05-09 @ 10:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0