Wzup?

Vilken konstig dag; vädret är konstigt, jag mår riktigt konstigt ( huvudvärk, orkeslös osv,kan iof bero på vädret.), och så känner jag mig stressad. Många jag vill träffa, en del jag vill göra och en del jag verkligen måste göra, Men Kroppen säger ifrån. Bah, screw you kroppjävel.

Jag fick btw ett klagomål för att det var för lite bröst och könsord i den här bloggen, men det kommer säkert någon dag när jag är på sämre humör, inte bröst kanske dock..

Äsch, tramsinlägg, nu går jag och dör så får vi se när vi ses nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Brauns

Jaså? Jag som tycker att det ligger på en lagom nivå ;)

2008-05-15 @ 18:27:44
Postat av: Misha

Måste det vara bröst i en blogg? Undrar var det var för person som kom med ett sådant klagomål? Jobbigt när kroppen inte hänger med en! Hoppas huvudvärken går över!!

2008-05-15 @ 18:46:42
Postat av: Alvh

Hehe ska väl försöka hålla den nivån något hehe, borde bli bättre på att uppdatera dock^^

2008-05-15 @ 19:31:07
Postat av: Kapten

Och jag undrar va det e för frigid surpotta som försöker motverka detta. Jag jobbar och sliter dag ut och dag in och tjänar ihop till det lilla livets studiemedel. Och allt jag vill ha när jag kommer hem det är lite jävla pattar. Är det verkligen för mycket begärt?? Nä min liv och själ, mer bröst åt folket!!! (Och könsord)

(Mest bröst dock)

2008-05-15 @ 21:16:52
Postat av: Sandra

*asg* skojjarru!?! Ok du får se vykortet om jag får se klagomålet. Helt underbart! Har inte ens märkt att du har använt såna ord.

Of to bussen.. hör av mig när ja kommer hem.

För variation:
byst, barm, behag, tuttar, pattar, brön, tits,spenar

Pussa

2008-05-16 @ 06:23:28
URL: http://sandraiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0