Sommar, sommar och sol, havet och vinden och doft av bränd hud.

Vilken underbar dag. Totalt jäkla underbar. Igår. Jag var bakis, men bestämde mig ändå för att följa med ut till landet. Och så jävla skönt, låg hela dagen med mina sneda pilotsolbrillor och en tidning i näven på en brygga, med benen dinglandes i vattnet. Lite boulespel hanns också med. Och årets första bad! 20 grader i vattnet, helt underbart. Idag är jag bränd och röd. Men det var det värt hundra gånger om. Nu är det sommar på riktigt.

Dagen innan, Fredags, skulle Sandra, Hanna och jag ta "EN" öl... Det blev en hel jävla massa mer än så, och vi kom absolut inte hem vid elva-tiden som vi tänkt, utan när solen börjat gå upp och fåglarna kvittrade som bäst vid halv fem snåret vinglade vi tillslut gäspandes hemåt.

Nu ska jag viga dagen åt studier.

Kommentarer
Postat av: Sandra

"en öl" aaah vilken klassiker. :-D

2008-05-11 @ 17:38:04
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: El Capitano Del Feces

Det är på tok för lite könsord och annat smaskigt i din blogg. Och mer bröst kunde det varit också. Faktum är att jag finner det tråkigt att läsa den pga. detta. Skärp dig assfister, du kan bättre, det vet jag. Kvinnor KAN!! (I believe in you)

2008-05-13 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0