Sillisill.

*VRRRÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLL* Ahhhh....

Mmm...

Så jävla gott! Kokade lite färskpotatis o tog fram senapssillen, gräslöken och gräddfilen och åt så jag storknade. Efter maten så var anna lycklig och lyrisk. Tills jag upptäckte att jag lite smidigt lagt ifrån mig gaffeln  mitt i ett uppslag i min Social Omsorgsbok där hade den fått ligga ett bra tag och gro in sig. Nån som vill ha en kursbok med senapssillsmak?
Jag vete fan varifrån sill-gillandet kommer ifrån, alltid avskytt. Kanske är jag vuxen nu? Tror första gången jag faktiskt insåg att det var gott var när jag var med Rickard hos hans mamma förra året runt påsk. Bra iallafall till den stundande midsommaren.

Well. Jag har kommit på en skitläskig sak. Fälgar! Fälgar liksom, who cares? Kan man ens bry sig om det? Men nu har detta hänt flera gånger så jag börjar bli rätt.. Har vart ute och gått helt oprovocerat, då min uppmärksamhet plötsligt fångas av detta blänkande fenomen. Fälgar!!! Vilka fina fälgar!!Tänker jag då. Varför i helvete? Tänker jag sedan. Jag förstår och kommer aldrig förstå mig på något som har med bilar att göra.. Men fälgar, ja jävlar.

Ikväll blir det (Pinsamt nog) ESC. Jag håller på Frankrike och Albanien. Jag tycker Perelli ser ut som en häst.

image85

SILL.

Vissa funderingar kanske man mest bör ha kvar i skallen...

Kommentarer
Postat av: Sandra

*sho* vet inte ens vart jag ska börja... Men du.. du kanske borde kolla din testosteronhalt?

2008-05-24 @ 14:29:13
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: Alvh

Bör nog göra det...^^

2008-05-24 @ 14:49:37
Postat av: Erik

DU ÄR MIN NYA IDOL! :D En tjej som självmant fattar det där med fäljar!! Klockrent, helt klockrent. *nickar belåtet*

Keep up the good work!

2008-05-26 @ 06:34:43
Postat av: Alvh

hahah tack Erik, jag förstår det inte, men jag har fan förstått vitsen med att ha fina glänsande vackra fälgar...Beautiful;D hehe vi får gå o fälgspana någon dag:P

2008-05-26 @ 19:19:41
Postat av: El Capitano del feces

Bröst: -2234

Könsord: n/a

Motivering: Behövs det?

Jag skiter väl i dina skitta fälgar. Jag vill ha pattar och grovt språk FATTA KVINNA.

2008-05-28 @ 13:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0