kanske skulle man måla om naglarna.

Idag har jag invigt mina nya jeans  som jag fyndade, inte bra i dessa hormondagar man är extra svullen, än mindre bra då att gå och fika i Gubbens trädgård med R och äta massa chokladtårta. Äsch jag förtjänar det.

 Sol idag som, helt underbart, så det var brillsen på idag igen.

Det blir två bilder på mig, för jag tror inte att R vill att jag ska lägga ut hans dubbelhakebilder haha!image89
Watch out for PMS-kärringen.

Eller näe blev bara ett kort, för det andra som var ett rätt bra kort på mig förstördes brutalt av min armhåla i ett resultat av dålig rakning. man kan faktiskt inte vara miss Fabulous varje dag. Inte ens jag...

Kommentarer
Postat av: Sandra

*HAHAHHA* fifasen. I love you!!!

Ser så fram emot helgen. Då jälar! Har ni kubb?

2008-05-27 @ 21:10:29
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: El Capitano del feces

Bröst: 2p

Könsord: n/a

Ja, du är så jääävla duktig du.

2008-05-28 @ 14:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0