En duktig jävel.

Ville mest skriva så ni kunde se tiden då detta skrevs på...

Och då har jag ändå frivilligt varit uppe en trekvart. Vi kan ta detta nu så behöver ni inte anstränga er: Japp, jag är bäst, duktigt, fantastiskt osv. TACK kära ni, det värmer.

Och bara för sakens skull kan jag väl säga då att jag betalade räkningar, städade hela rummet och min hall(inklusive renbäddning, dammsugning och golvmoppning), och gick faktiskt en liten sväng. Så vissst lyckades jag med gårdagens projekt.

Dagens: Plugga, gå en lång promenad efter skolan, eventuellt cykla till Willys.

image82

Såhär kan skvallertorget se ut en eftermiddag i solen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja du skruttan. Visst är det helt otroligt vad man kan prestera när man egentligen borde plugga? :-D Själv sitter jag o lusläser goda råd ang tentaplugg. Kan du tänka dig att alla råder mig att stänga av datorn? Helt knasigt. *s*

Självklart är du heltotroligtsuperfantastiskt duktig som går upp så tidigt. Jag är mkt imponerad av dig.

*kramas*

2008-05-23 @ 10:26:06
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: Anders

Yes, jag är imponerad... Så dags låg jag o avnjöt skönhetssömn, som dessvärre abrupt avbröts när vaktbolaget ringde o väckte mig o sa att vårt inbrottslarm på kontoret hade dragit igång... Men, men... ingen fara iaf...

2008-05-23 @ 13:23:48
URL: http://www.anderstankar.blogg.se
Postat av: Misha

Wow, är verkligen impad av dig! Att frivilligt gå upp så tidigt för att fixa hemma, det kräver verklig viljestyrka!=) Du får gärna komma och hjälpa mig med städningen=)

2008-05-23 @ 18:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0