Du är avskedad!

Nu får det vara nog, jag säger upp dig, du får inte vara med längre näs-jävel. Jag hatar verkligen att nysa, det är så jävla vidrigt. Ja alla jag känner skrattar sig fördärvade när jag tar upp detta "problem", särskilt Sandra... Men det är förskräckligt irriterande.

Och idag rann droppen över bägaren när jag med migrän som inte var av denna värld gjorde en mega-explosions-nysning som blåste bort det minsta uns av tolerans gentemot detta fenomen som möjlitvis fanns kvar. Så nej, om möjligheten finns så opererar jag gärna bort snoken.

image78
GRRR...

Kommentarer
Postat av: Sandra

*asg* Förlåååt men jag fattar inte hur ngn kan bli så arg som du
blir. Jag tycker för det mesta det är superskönt att nysa.

Tror du förresten inte att du skulle se konstig ut utan näsa?

2008-05-19 @ 07:52:20
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: Misha

Sandra: hon skulle nog se ut som "Monsterögat Moody" i Harry Potter då, eller vad tror du=) Och nysa måste man, kan ju inte ha kvar sådant som inte betalar hyra=) Läste en gång om en stackars kvinna som kvävde en nysning vilket gjorde så hon fick en stroke... Tyvärr sant!!

2008-05-19 @ 22:17:07
Postat av: Erik

Hahah! Fattar inte hur du inte kan gilla att nysa? Det är ju bara gutt att få spränga bort en bit av hjärnan ibland.

Lustig grej med nysningar är att man tydligen blir medvetslös i någon microsekund när man nyser, så det är lite risky business att hålla i saker som glas och dylikt.

Kram

2008-05-22 @ 06:34:42
Postat av: El Capitano del feces

Ärligt talat assfister, jag skiter i din näsa. Väldigt gärna och ofta. Mest när jag missar din mun dock.

Bröst = 2 poäng
Könsord = 4 poäng (Det var iaf någon svordom med.)

2008-05-22 @ 13:17:17
Postat av: Alvh

Bröst? Var då? Eller är det en sammanställning av resultat? ^^ Dock så uppskattar jag att du tar din tid och engagerar dig i mig, det är nästan så man vill fälla en tår av lycka.

Erik, det är INTE skönt att nysa, INTE- hör du det? ^^

2008-05-22 @ 13:23:52
Postat av: El Capitano del feces

Anledningen till att Bröstpoängen ligger på 2 är att det finns en bild som indikerar att personen ifråga på bilden har bröst även om man inte ser dom i bild.
Vaddå "nästan"?!?"?!¤%#¤%#" Du borde ligga i fosterställning konstant, fullständigt tagen av att jag ens tilltalar dig. OCH dessutom gett dig ett fräckt smeknamn. Assfister.

Erik kommer inte "höra" det. Han (eller hon*) kommer att läsa det. Ditt mentala kalhygge.

*Det är vikigt att vara politiskt korrekt i dagens samhälle.

2008-05-22 @ 13:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0