Slipsknutar och internet.

Härligt med Måndag! Ingen som känner mig skulle tidigare trott jag kunde yttra dessa ord, men jag har fått ett annat perspektiv nu. Jag har så mycket egentid, och inte så många lektioner. Så Måndagar är ett härligt avbrott på helgen som alltid lika tråkigt avslutas med en seeeeeeg söndag.

Denna dag spenderas med att söka sommarjobb och att pyssla med läxor och sådant. Har försökt få tag i min gamla chef över en vecka nu, men hon är aldrig där när jag ringer. Jag föredrar att ringa framför att maila. Inte egentligen, jag har telefonskräck så det visslar om det, när det gäller sådant. Inte annars, fast det beror på situation också förstås. Men när det gäller jobb känns mail alldeles för anonymt.

Mitt internet har varit nere ett tag nu, för mamma tyckte det var för dyrt så hon sade upp det (trots att jag betalade det...?) så jag ringde comhem igår och bad om billigare, med lägre hastighet. Vilket jag fick, för 199 i månaden. Ingick gjorde tydligen tre fria månader och en trådlös router. På tio minuter var uppkopplingen tillbaka igen och jag kan surfa fan lika snabbt som innan. TACK. Jag hade varit nöjd bara med att få internet tillbaka. Trevligt med bonus.

 Häromdagen lärde pappa mig att knyta slips, det är alltid bra att kunna:D Bild kommer. Kanske.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dude. Skippa gamla jobbet. Det kan bara bli bättre. :-) Slipsknut är alltid bra att kunna knyta. Undrar om jag kommer ihåg...

2008-03-03 @ 15:38:25
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: Anna

Njae, får jag det vill jag ha det, trivs helt okej där. Och tusen miljarder gånger hellre det ä inget.:)

2008-03-03 @ 16:45:09
Postat av: Sandra

Klart du vill det när du inte prövat ngr andra. Finns faktiskt riktigt bra ställen att arbeta på. Och du skulle inte bli stående utan ett sommarjobb om du bara sökte. Men jag misstänker att du inte har sökt ngt annat heller. ;-)

2008-03-04 @ 09:38:30
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: Alvh

jag har sökt en hel del. bara vänta o se

2008-03-04 @ 12:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0