Oh Helga Katt!

Idag blev jag fantastiskt oproduktiv. Klockan elva vaknade jag, kollade på teve en stund, somnade om och vaknade vid tre. Orkade inte laga mat, vilket resulterade i en Gyrosrulle.
Frukosten måste jag berätta om också, en chokladhare!
Nu lyckades jag iallafall få i mig något vettigt, Dinkelbröd med tonfiskpastej på samt Dofilusfil med krossat linfrö. Nu blir magen glad:)

Tyckte synd om mig själv som var så lat idag så jag tänkte mysa lite med ett bad. Satte på bra musik, hällde i skum, låg där och myste några minuter  och eftersom jag var ensam hemma och hade musik på hade jag även dörren öppen. TROR NI FAN inte att en av katterna satte sig utanför i lådan och sket så det osade, höll på att kvävas därinne. Så mycket för min harmoniska stund. Sandra you win, katter är inget att ha!

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv för jag måste ut i kylan och handla.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ahh jag säger ju det. Konstiga djur. :-P Tacka vet jag snarkfian i min soffa som e helt färdig efter en dag som mullvad i snön.

2008-03-24 @ 21:42:08
URL: http://sandraiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0