Myran.

Nu har jag städat hela kvällen i mitt rum och nu är det fint. Inte.Men det ska bli. Tar några dagar bara...
Hittade en gammal Haiku (eller vad det var) jag skrev i tolvan tror jag. (Ja, tredje ring).

*Harkel*...
Myran kryper över fältet
krockar med det gröna tältet
myran blir förbannad och svär
finner sedan ett gammalt bär
han kastar det sedan med flit
in i tältet


Finns en version till, men kan inte skriva mer nu, för mitt tangentbord har börjat leva sitt eget liv. Den kommer imorgon, samt en tillhörande bild.  Då ska jag även berätta om en övning vi gjorde idag i skolan. Ni kan knappt bärga er va?;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

*ASG* HELT UNDERBAR!!!!!!!

2008-03-04 @ 22:04:37
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: Anonym

Hehehe, som sagt du ksa bara se version två då hehehe:P

2008-03-05 @ 13:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0