Lång och jävlig dag.

Som rubriken nyss sade, kommer det bli en lång och jävlig dag idag. Jag är sjuk, igår tappade jag rösten, vilket ter sig alldeles perfekt till arbetsitervjun som strax skall äga rum... Sedan hem och packa lite, därefter tillbaka till skolan med alla packning, vara med och ha en lång lektion om dokumentation, sedan rusa till busshållplatsen och sitta massa jäkla timmar på en buss mot GBG. Som sagt, this day sucks!

Kalmarresan var jätterolig, trots att jag missade bussen på hemvägen och fick ta ett tåg flera timmar senare, efter det var det bara att duscha och hinka kaffe för att ladda om till en karaokekväll hos Erik som varade fram till klockan tre på natten ungefär. Jättekul! Men jag var sjukt trött.

Nu ska jag mentalt förbereda mig på intervjun.

Wish me luck!

//Alvh

Sådär nu har jag varit på intervjun, och den kändes bra, så nu är det bara den långa väntan tills man får svar....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Här hålls alla fingrar, tår och klor! Det kommer gå jättebra. :-D

2008-03-18 @ 11:35:49
URL: http://sandraiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0