Feeling good.

Underbar dag, tänk vad ett litet telefonsamtal kan göra med humöret! Satt som bäst och kollade upp vilka kurser som var lämpligast att ta under hösten då telefonen ringde. Det var från ett sommarjobb jag sökt! De ville ha mig på intervju nu på tisdag! Oj så glad jag blev, jag hade ställt mig in på en fattig sommar, men bara att få komma på intervju känns jättebra, bara att klä sig i sitt bästa smile, så är nog det fixat också ska ni se!

Sedan var det dags att välja kurser i skolan, jag valde kursen med inriktning sjukvård, och bad samtidigt att få läsa två extrakurser, och om det går vägen är jag i slutet av året utbildad udersköterska både inom sjukvård( på sjukhus) och inom äldrevård (boende och hemtjänst) vilket ju känns bra isåfall. Förhoppningsvis lyckas jag då knipa åt mig en praktikplats på sjukhuset, vilket ju vore fint!

Det var nog för nu, ville bara skriva att allt är bra idag.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0