Det senaste.

Jag har skrivit, svettats och jobbintroducerats några dagar här nu. Men nu har jag haft avslutning och är fri som en fågel. Några dagar.

I helgen var vi ju ute på landet och sommrade oss rejält och här kommer några efterlängtade bilder: especially for you Erik;)
image97

Det får räcka. Vid mer intresse finns mer bilder.
I förrgår blev det kubb och grillning i Lejongropen och det blev ett tiotal personer. Självklart vann mitt lag kubben och de andra fick avsluta kvällen i tårar.
image101



Och så avslutningsvis: Romantik 2008

image106


Nu i dagarna blir det packning och grejer, samt lite sol och bad hoppas jag, ev grillning och Kubbrevanch för tisdagens losers. Och sedan bär det av åp tisdag mitt på dagen.

Men jag hinner säekrt skriva nåt skoj tills dess.

BYE BYE for now.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah najs Anna. Har inte haft ork att ta itu m våra semesterbilder än. Ska bara rasta snäckan o ta en alvedon så får jag väl plocka ut ngr också.

2008-06-05 @ 13:07:35
URL: http://sandraiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0