Anna- the rednosed raindeer.

Trött så inihelvete, rödbränd, allergisk, men har ändå haft en fin helg. Grillning i fredags med Maria, Vivi och AD, Igår låg jag i sängen och drack champagne och åt jordgubbar och kollade på filmen "Den gröna milen" hemsk och hemskt bra. Och idag träffade jag Hanna, badade och solade ett par timmar på himmelstadlund, sedan åkte vi och storhandlade åp Willys och därefter fikade jag med min kära pappa på Färgaregården. Hultsfredstrippen är två dagar bort och jag har inte ens en väska. Nu ska jag gå och dö en stilla död, så får vi se när vi ses igen. Antingen imorgon eller nästa Söndag/Måndag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Miss you already.

2008-06-09 @ 22:17:55
URL: http://sandraiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0