Smokers outside the hospital doors.

Jag jobbar heltid, och pluggar heltid (nästan dubbeltid med plugget, då jag slarvat i början av sommaren) så därför dåligt med uppdateringar. Första dagen på vikariatet idag och det känns superbra. Allt är inte glasklart än, men med bra arbetskamrater går det som på räls ändå även om jag inte kommit in i rutinerna helt ännu.

En månad. Sedan kommer Augusti och allt underbart det har att erbjuda. Way out west i GBG den åttonde. Ska åka dit själv, men ser ändå så sjukt mycket famemot det. Alltid täffar man väl någon där som är ute efter samma upplevelse. BD!!!

Den 22a Augusti blir det en avstickare till Huskvarna för en kväll med Takida och Backyard babies med Sandra och Erik och förhoppningsvis Rickard. Det kommer bli underbart roligt.

Nu ska jag plugga en timme till innan det är dags att sova.

Jag lämnar er (Inte för att ni är så många som läser bloggen skulle jag tro, men ett tag var jag iallafall uppe i 13 personer om dagen) med en bra låt.


Well tänkte länka till låten som jag har som rubrik. Den är bra iallafall. Men jag lyckas inte länka för jag är totalt efterbliven. Ska lära mig det någon dag hehe. Men sök på den vetja. Editors heter gruppen.



Kommentarer
Postat av: Brauns

Kämpa på Alvhen! Du fixar allt! :) En liten portion pep talk bara till dig.

2008-07-16 @ 01:42:49
URL: http://www.brauns.se
Postat av: Alvh

Tack Braubns, det är alltid välkommet:D Btw så har jag din väska här=)pussåkram

2008-07-16 @ 11:24:29
URL: http://alvh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äckligt gemytliga svin ni är.

2008-07-16 @ 20:06:50
Postat av: Sandra

din rickard eller battrickard. haha

2008-07-16 @ 21:14:55
URL: http://sandraiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0