Malmö i mitt hjärta.

Jahahadå! Så mycket man lär sig om sig själv när man själv är i en ny stad. Jätte lärorikt måste jag säga. OCH jag MÅSTE bo i Malmö någon gång. Jag är tokkär i den staden.

Jag har blandannat lärt mig att jag är en sjujäkel på att hitta rätt, och komma ihåg gator som jag bara gått på en gång innan. Eller så kan det bero på att jag hade en bra guide förra Torsdagen.. Men jag satsar full pott på min förmåga...

Idag har det varit strålande och jag har gått runt i Malmö flera timmar, strosat, kollat i några butiker, ätit lite, suttit på ett Cafe`med en bra bok. Sedan fick jag syn på Turning Torso i Fjärran så jag fick för mig att gå dit och titta och ta några bilder. Det var en lagom låg promenad, men det var så skönt, så kom jag ner mot hamnen också och där fläktade det asskönt.

Nu ska jag röja upp här lite, John skulle nog bli förskräckt om han såg alla saker jag har drällt över golvet. hehe. (Inte dina saker John, bara mina-jag lovar^^)

MALMÖ <3

Kommentarer
Postat av: Brauns

Haha!



Jag slår vad om att du bl.a. syftar till en tom Bowmore-flaska ;)



Roligt att du har det bra, jag är också lite småkär i Malmö. Ska nog flytta dit i höst. kram.

2008-07-05 @ 03:47:57
Postat av: Anonym

hej hoppas du hade det bra i skåne, kanske börjar prata skånska när du kommer till norrköping? hehe gud vad jag gillar din älva på ditt halsband jag älskar älvor jag med faktiskt. Du får ta med mig nästa gång!:) hehe till Denmark:kram

2008-07-06 @ 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0