Hemma.

Nu är jag hemma igen och det var en mycket trevlig hemkomst måste jag säga..

resan var inte lika trevlig, då man snål som man är vägrar boka platbiljett för 40 spänn extra så jag satt i mittgången hela tiden och fick flytta mig typ varannan minut för att alla as som åkte tåg var tvungna att röra sig till bistron HELA JÄVLA TIDEN. Men så kan det gå. var en trevlig resa iallfall i helhet, även om vissa delar som var tänkta uteblev, men så kan det vara.

Malmö är iallafall den bästa svenska staden jag besökt. Ja jag tjatar, men jag är kär i den,okej?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå!! Tog du numret på godståget som passerade genom min lägenhet igår!! omg :-S

2008-07-08 @ 09:53:45
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Misha - the one and the only...

Jaså, du bokade ingen platsbiljett... DET är jävligt jobbigt med folk som måste springa fram och tillbaka hela tiden... Varför gjorde du inte som så att du satte dig i restaurangvagnen, köpte något litet och satt där halva resan åtminstone? Malmö, där blir det ju aldrig vinter och alltid gröna jular..

2008-07-11 @ 22:53:06
URL: http://kanelbullen78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0