Fest, jobb, plugg och plikter.

Alla NÄRA vänner och de som var med förra året. VÄLKOMMEN på Kräftfest i Simonstorp den 26e juli! Massa folk, lekar, alkohol, bad, grill, kräftor och jävligt massa skoj utlovas. Vägbeskrivning fås av mig när du bekräftar att du kommer. För det måste du. SÅ BOKA FFS INTE UPP DEN HELGEN NU.

Som sagt jätte välkommna, det kommer bli hur roligt som helst.


Nu till något annat.

Fem veckor kvar cirka på lovet.

På söndag ska kursen i hemsjukvård vara klar. Det är min deadline. Sedan fyra veckor Geriatrik. Jag ska gå misnt en promenad om dagen. Jobba fyra veckor. Sedan kommer lugnet igen när höstterminen kickar igång:D

Idag har jag varit på min andra introduktionsdag och hitills trivs jag bara bra. På måndag börjar det stora Allvaret.

Nu ska jag ta och förbereda mig för en välförtjänst sömn.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Blääääääää jag vill määäääääääää. Men det blir takida i stället!!!!

2008-07-10 @ 13:04:35
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Erik

Vill också mä! Fast vill inte äta kräftor det har jag gjort nog. Ta med en grill tack! :D



Kram

2008-07-11 @ 09:10:55
Postat av: Alvh

:D Grill finnes, och jag ska nog itne heller ha kräftor;)det är mer för namnets o dekorationernas skull vi kalalr det kräftfest;)

2008-07-11 @ 11:30:20
Postat av: Misha

Här kommer den glada nyheten: HÖGTRYCK med SOL & VÄRME i slutet av nästa vecka!=) Perfekt för grillning, kubbspelande och massa bad=)

2008-07-20 @ 12:26:22
URL: http://kanelbullen78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0