Spider-rat, spider-rat, do whatever spider-rat does...

Hoppsan, jag har visst varit lite off ett tag. Ber om ursäkt för det, skall inte upprepas (haha!). Det har faktiskt inte varken hänt något spännande att skriva om och jag har inte haft några fascinerande tankar att delge. Det enda som hänt är väl att vi fått ett till "husdjur". När jag skulle gå ut i köket igår, sprang en råtta över diskbänken. Det var äckligt, vi har inte fått tag i den ännu. Vi kallar honom för "Spindel" för mamma har trott i flera veckor att katterna spanat efter en spindel som bott under kylskåpet, hehe.

Du är inte min, och kommer nog aldrig bli det. Kanske är du endast en av resten av alla mina fantasier om perfektion och lycka. Men. Jag tänker älska dig inatt, gränslöst, våldsamt och förtvivlat. Bortom alla gränser. Och du kommer älska mig. Inatt ses vi i varandras armar. Inatt. Jag längtar.

Hittade den där bland bortglömda dokuments mapp. Kanske inte betyder något. Jag vet inte...
Skrev den någon gång. Förmodligen då jag var full av känslor, men oförmögen att uttrycka dem.

Btw så har jag lyssnat endel på radio på sistone och där spelar de en låt som heter Young Love av Moto boy, jag har den på huvudet men hittar den inte någonstans. Så om någon vet var jag kan finna den, hör av dig omgående!

Kommentarer
Postat av: Sandra

http://www.youtube.com/watch?v=DRlDv5okGS0

:-D

2008-01-24 @ 14:11:42
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: Sandra

*ASG* nu läste jag vad du hade som överskrift. Riktigt skoj ju. :-P

2008-01-24 @ 14:12:29
URL: http://sandraiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0