Jag är så jävla pigg.

SÅ jäkla överpigg! Jag tror en liten energibomb exploderade i Anna för en stund sedan. Men allt talar emot det... För att: Först och främst fick jag inte sova så länge, sen promenerade jag en timme för att komma till badhuset, därefter badade jag med en mycket energisk fjärdeklassare i tre långa timmar. Hon hade ett nedrans cyklop, och hennes favoritsyssla under dagen var att dyka ner och kittla mig under fötterna, skitungen;) Sedan följde jag med till pappa och åt lite, handlade sedan och därefter skjutsade han hem mig hit. Sedan: PANG! Jag är så pigg, fick ställa mig och hoppa upp och ner en hel massa gånger för att ens kunna få mig att sätta mig ner på stolen igen och plugga, samt några situps också. Hoppas man får fler sådana här energibooster, vilken kondis man skulle få.. Eller så är det kaffet på Centralbadet som är extra hög koffeinhalt i eller nåt...Då är det jag som ska dit oftare iallafall!

Jag har iallafall, endast, jag upprepar, ENDAST sex dagar försent kommit igång med skoluppgiften som ska in denna vecka, jag gissar på imorgon, men det talar vi inte om...

Idag slog jag på radion vid klockan tre, och hörde min egen ljuva stämma i P3Star, då skrattade jag lika mycket som när de ringde upp mig...
Förövrigt är Band of horses skiva Everything, All the time jätteskön. Lyssnar riktigt mycket på den för tillfället.

Nu saknas bara någon att gå en riktigt lång och skön kvällspromenad med...

image5
Såhär busig ser jag ut idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0