Filosofier under verklighetsflykt.

Tvungen att, liksom Sandra lägga in denna på bloggen. Det här är exakt så illa det går när två personer har väldigt mycket att göra och väldigt lite lust till det.


Sandra I Am. säger: har verkligen inte tid att sitta här

Alvh.Pluggar. säger: Inte jag heller men lik förbaskat gör jag det och bortsett från dig så är det bara knäppskallar som skriver

Sandra I Am. säger: Han e som en stubbe på en motorväg. en sån som blivit påkörd massa ggr av långtradare... torr o flisig... helt platt o bara e.... lite grå liksom

Alvh.Pluggar. säger: underbar beskrivning

Alvh.Pluggar. säger: Roadkillstubbe

Sandra I Am. säger: yup. jag vill ha en saftig stubbe m rötterna i jorden o som går i olika nyanser av brunt.

Alvh.Pluggar. säger: och helst med små vackra gröna blad på

Alvh.Pluggar. säger: och en rejäl gren

Sandra I Am. säger: jao i olika nyanser av grönt

Sandra I Am. säger: men ja har roadkillstubbe

Alvh.Pluggar. säger: Det är jobbigt:/

Sandra I Am. säger: jag tror jag är en björk... vill vara ett bokträd men jag är nog en björk.. möjligen en ek... lever för evigt o ser allmänt sur o tradig ut. väderbiten

Alvh.Pluggar. säger:haha hjälp

Sandra I Am. säger: herregud. läste just konversationen. VAD gör man inte för o slippa plugga?

Alvh.Pluggar. säger: Hehe nästan värd att spara

Någon som känner igen sig?;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej Anna ! :)
Det var länge sen, Hur är det med dig?!

2008-01-16 @ 22:48:52
URL: http://PearlSummer.blogg.se
Postat av: Sandra

JAAAA!! men det har ju sina orsaker. :-D

2008-01-17 @ 20:29:54
URL: http://sandraiam.blogg.se
Postat av: Kapten Rektum - Din sjöman i rövhålet.

Alvh.Pluggar. säger: Inte jag heller men lik förbaskat gör jag det och bortsett från dig så är det bara knäppskallar som skriver
--------------------------------
Tack. Inavlade Slyna.

2008-01-24 @ 12:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0