Bakisdag nummer två.

Det blev en rolig nyårsfest. Vi var i Linköping ett gäng på ungefär 17 personer. Det var lagom. Vi hade Ryds största fyrverkeri som hade kostat 3000 spänn, men jäklar vad fint det blev! Vi stod ute till kvart iett för att fyra upp vårat för vi ville att det skulle glänsa ordentligt. Klockan sju på morgonen upptäckte vi att pendeln börjat gå igen så vi åkte hem och jag kom inte i säng förrän klockan nio!
Året 2007 var ett bra år på många plan, jag återfick lusten till att studera och jag hade det fint på andra sätt också. Vissa delar var jobbigare. 2007 reste jag endel, jag var i Spanien, Italien, Schweiz, Tyskland och Island. Detta år ska jag åka till Spanien den 17e Februari med Adam, och det är det jag ser framemot mest just nu.
Dagen innan ska jag på Kentkonsert och det ser jag också mycket framemot. Det var längesedan jag såg de. Jag hoppas även på att året ger mig lite mer upplevelser, vissa som jag redan hoppas ska ske, andra får gärna komma som överaskningar. Nu såhär efter nyår börjar det bli dags att ringa sitt gamla jobb och be om vikariat till sommaren, lika bra att ha det gjort! Så det får bli i nästa vecka. Ikväll ska jag bara ligga och läsa i timmar, det ska bli underbart.

Gott nytt år på er alla jag håller av.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska du inte sikta högre till sommaren? ;D

2008-01-05 @ 17:02:15
URL: http://sandraiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0