Om pass, plågor och plugg.

Det har varit mycket nu på sistone.

Skola, polis, besked, insikter, planer och planerande.

Varken tänker, eller orkar berätta allt som hänt, tänkte mest visa lite livstecken här på bloggen.
För vem vet, det kanske är någon som läser ändå...

Idag var jag på polisstationen, blandannat för att hämta ut mitt nya pass. Jösses vad jag höll på att börja grina när jag såg mitt ansikte på passfotot, men när första chocken släppt höll jag på att skratta så jag fick ont i magen. Ojojoj vilken dålig bild, haha! Visade mamma den när jag kom hem, hon fick också nästan kramp av sitt skrattanfall. Det var det värsta jag sett! Det enda jag kan trösta mig med att jag inte alls ser ut som på passet. Det var inte bara en dålig hårdag, det var en dålig ALLT- dag. Men om bara fem år får jag ju göra ett nytt...

Nog om det. Fick tillbaks ett arbete idag som jag varit superslarvig med och måste komplettera, det tog lite musten ur min studielust, så istället för att göra klart ett annat arbete, struntade jag i allt istället. Men eftersom jag passande nog är sjuk och inte kan gå på den där festen jag skulle gå på, så har jag ju massa rolig kvalitetstid över till läxorna imorgon.

Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Brauns

Hakuna Matata.

2008-02-02 @ 15:11:18
Postat av: Sandra

Du är alltid fin vännen. Vissa dgr sitter det bara mer på insidag. :-D

2008-02-02 @ 18:54:59
URL: http://sandraiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0